jeudi 25 février 2010

TJÄNSTER

  • Som ”mediator” mellan svensk och fransk affärskultur och språk, tillgodoser jag kundernas specifika behov och krav genom att erbjuda översättning av allmänna texter som texter inom en rad områden, t.ex. journalistik, kultur, livsmedel, politik, samhälle, gastronomi och utbildning.
  • Jag är associerad medlem av SFÖ - Sveriges facköversättarförening.
  • Som översättare erbjuder jag direkt beställning av översättning samtidigt som jag lyfter fram kvalitet och respekterar yrkesetik i min yrkesutövning.
SFÖ är medlem i FIT - IFT, Fédération Internationale des Traducteurs-International Federation of Translators
Arbetsmetoder:
Internet/Microsoft Word/Excel/Trados Translator´s Workbench/Trados 7 freelance edition/ADSL anslutning/Norton antivirus/PC Pendium 2

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire